Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RSS

Loras Dağı Kale

Loras dağı kale yolu tırmanışı gezi notları
Bu not geleneksel hale getirdiğim noras dağı kale gezisi hakkında

Bugünkü güzergahım her zamankinden farklıydı kaleye bilinen kuyuların üzerindeki dolambaçlı yoldan gitmenin yerine direk çıkmayı istedim bu yol dağın şehirden görünen tarafında öncelikle daha önceki gezilerimde hep merak edipte görmek istediğim kuyu mağaranın yanına gittim bu kez hazırlıklıydım çünkü buraya inmek için bazı tırmanma aparatlarına ihtiyaç var mağaraya indim tabi biraz ürkütücü ve karanlık bir yer, yeni keşif yapmanın heyecanıda üzerimde burası beklediğim kadar büyük bir yer değildi ama yinede beni çok etkiledi çünkü yeni bir keşifti benim adıma, burayı biraz inceleyip yukarı çıktım biraz rahatlamıştım çünkü aşağısı insanı ürpertiyor ve buranın takıntısıda kafamdan çıkmış oldu yoluma aynı güzergah üzerinden devam ettim kaleye ulaştığımda vakit öğle üzeriydi ve yine muhteşemdi bütün ihtişamıyla orda öyle duruyordu önceki gezilerimde gördüğüm halden pek farkı yoktu ama yinede tahrip olan yerleride yok değil doğal yıpranmanın yanı sıra insan eliyle verilen zararında hatırı sayılır, etrafı biraz dolaşıp bir mola verdim odun ateşinde çay demledim suyu şehirden götürmeme rağmen çay muhteşemdi bu bu güne kadar içtiğim en güzel çaydı hayatımda böyle çay içtiğimi hatırlamıyorum,belkide hava nın etkisi ,belki odun ateşiydi çayı böyle güzel yapan bambaşkaydı , doğrusu Kale beni çok iyi ağırlamıştı.

  • Facebook
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *