Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RSS

Tek Türkiye Popüler Sille

Tek türkiye diye bir dizi sille diye bir yer

Tek türkiye bilindiği gibi doğu bölgelerde yaşayan halkın başından geçenleri anlatmıyor sadece aynı zamanda büyük etkili tanıtım yapıyor ki biz türkiye halkı olarak doğusuyla batısıyla aynı ülkenin aynı dinin aynı kültürün insanlarıyız ayrım yok tek türkiye dizisi ilk yayına başladığı zamanlar öyle çokta iyi seyretmiyordum dizinin sillede çekildiğinden bile habersizdim ara ara kanal değiştiriken rastlıyor kısa kısa izliyordum şuralara bak nasılda eski viran dağbaşı yerler şu televizyoncularda nerden bulurlar böyle yerleri kim bilir doğunun hangi ücra köşesi diye düşünüyordum bir keresinde diziyi baştan sona izledim ve bitişte sponsor reklamları kurumlara halka teşekkür yazıları hep sille konya diyor bende bir şaşkınlık doğu olayları ve sille ne alaka derken şu aklıma geldi ben silleyi çok iyi bilirim defalarca gidip geldim tek türkiye silleyi bana bir defa daha tanıttı sadece banamı tüm türkiye ye artık türkiyenin her yerinden insanlar akın akın silleye gelmeye başladı büyük turlar düzenleniyor gelen insanların içinde sillenin adını daha önce hiç duymayanlar var onlarda tek türkiye sayesinde sillede, ama filmde gösterilmeyen yerler asıl ilgiyi oralar çekiyor sillenin kahveleri dükkanları köprüleri kilise ve hamamları taş döşeli yolları tek türkiye bu insanları silleye getiriyor ve aradan çekiliyor bu sayede sille daha iyi tanındı sevildi tek türkiye silleyi dünyaya duyurdu sonuç Tek türkiye popüler sille

  • Facebook
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *