Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RSS

Gün Batımı

Gün Batımından Az Sonra

Akşam vakti doğanın sessizliği ve çevredeki dinginlik  beni hep etkilemiştir, genellilkle geç döndüğüm doğa gezilerimin bir kısmını karanlıkta geçirmeyince anlamsız oluyor bana göre, hal böyle olunca yaz günleri sıklıkla gün batımını doğada karşılıyorum genelde bu anlardan fotoğraf almam güzellikleri sadece bende kalsın isterim,sanırım biraz bencillik ediyorum işte bu düşünceyle bu kez fotoğraf çekiyorum, uzun zamandır gitmediğim ve katı yasak nedeni ile yakınına giremediğim fakat çok sevdiğim bir yer olan Altınapa barajındayım günü burada batırdıktan sonra bir kaç akşam vakti fotoğrafı ile ayrılıyorum oradan

  • Facebook
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *